Çərşəmbə axşamı, 19.11.2024, 09:31
Приветствую Вас Qonaq | Регистрация | Вход

moü

Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [196]
Dini [140]
Поиск
Вход на сайт

Наш опрос
Saytın qiymətləndirilməsi
Bütün cavablar: 1693
Друзья сайта
Статистика

Online cəmi 8
Qonaq 8
İstifadəçi 0

Məqalələr


HƏDİSLƏRİ İNKAR EDƏNLƏRƏ CAVAB
Fətva-Cavab
Əlhəmdulilləh, Allahın salamı və xeyir duası onun Rəsulu (sav) , onun
ailəsinə və əshabələrinə olsun.
Əgər
əhəd hədislər səhih olsa , iman etmək və əməl etmə baxımından
mütavatir hökmünü daşıyır.
İbn Əbi əl-İz “Təhavi Əqidəsi”-ni şərh edərkən demişdir:
Əəgr islam ümməti əhəd həsisləri əməl və təsdiq baxımıdan qəbul etmişsə,
bütün islam alimlərinə görə deməli yəginlik ifadə edirşBuda mütəvatir
hədislərin bir qismi deməkdir.Sələf alimləri arasında bu barədə heç bir
ixtilaf yoxdur.
İbn Həcər demişdir:Əshabələr və Tabinlər arasında heç bir inkar olmadan
əhəd hədislərə əməl edilməsi çox məşhur məsələdir.Onlar bu barədə ittifaq
etmişdirlər.
Ona görədə əgər hədis səhihdirsə,əgidə və fighi məsələrdə bunun arasında
heç bir fərq yoxdur.Bu barədə 6906 nömrəli fətvaya müraciət et.
Amma Qəbir əzabınna gəldikdə isə diqqətinizə çatdırmaq istıəyirəm ki,
mütavatir dərəcəsinə yüksələn səhih hədislərdə isbat edildiyi üçün
buna
iman gətirmək vacinbdir.
Hafiz bin Rəcəb(Əhval-əl-Qubur) kitabında demişdir:
Qəbir əzabı Rəsulullah (sav) mütəvatir olmuşdur.Buxari və Müslimdə varid
olan rəvyatdə deyilir ki, Siddiqin qızı Aişə Peyğəmbərimiz(sav) nəql
edərək buyurmuşdur:
Biq gün
Peyğəmbərdan Qəbir əzabı barədə soruşdum.
Peyğəmbər(sav) bəli Qəbir əzabı haqdır cavabını Verdi.
Həmçinin Peyğəmbər(sav) buyurmuşdur:İnsan qəbirə qoyulduqdan sonra onun
dostları onu tərk edib getdiklərində o onların ayaq saslərini
eşidir……………..Buxari Ənəsdən rəvayət etmişdir
Xülasə olaraq bildirirəm ki, əgər bir insan qəbir əzabını şəri elmi
olmadığı üçün inkar edərsə üzürlüdür, amma bilərəkdən bunu inkar edərsə,
dində zəruri olanı inkar etdiyi üçün kafir sayılır
---------
İnidi isə mən soruşuram Mustafa İslamoğlu elmi olmadığımı üçün inkar
edir
yoxsa əqidəsi batil olduğu üçün?
Bunu bilə bilə qardaşlar arasına fitnəni salanların durumunu isə siz izah
edin!!!!!!


Mustafa İslamoğluna cavab
Məsələ belədir bəzi firqələr vardır ki,
əhəd (tək ravidən rəvayət edilən)
hədisləri əqidə məsələlərində qəbul etmirlər.Bunlar, Əş`arilər, Mötəzilə ,
Cəhmiyyə və hal hazırda müasir bid`ətçi olan Hizbu-Təhrirçilərdir.
Bunlara ən gözəl cavab islam alimləri vermişdir.Bu barədə aşağıdakı
fətvaları sizə göndərirəm.
Amma , Mustafa İslamoğlu isə yuxarıda adlaır çəkilən bid`ət firqələrindən
də batil yolda olduğu üçün deyir ki, hədislər əqidə məsələlərində dəlil
olmaz.Bu bütünlüklə əqidədə hədisləri inkar edir.Adı qeyd edilən firqələr
sadəcə əhəd hədisləari əqidədə qəbul etməmişdir.
Mustafa İslamoğlu isə
özünə yeni din, məzhəb seçərək müsəlmanalrı bu yolla
islam əqidəsindən uzaqlaşdrımaq isətyir.Çünki, Qurani-Kərimdə hökmlər və
hatta bəzi əqidə məsələləri misal üçün Allahın sifətləri qısa formada
buyrulur.Peyğəmbərimiz(sav) isə bunu hədislərlə açıqlamışdır.Mustafa
İslamoğlu və onu Azərbaycanda sələfilərin
içərisinə soxanalr əslində bütün
səhih əqdiəni aradan qaldırmağa çalışırlar.
Tövhid məsələlərinin bütün incəlikləri,Allahın sifətləri və sairə qeybi
məsələlər ki, bunlar əqidənin əsasıdır, bunlar hamısı hədislərlə isbat
olunmşdur.
İndi isə düşüşün
əgər hədisləri əqidədə qəbul etməsək deməli bütün əqidəvi
və hətta axirət məsələlərini qoymalıyıq kənara.Hətta axirətdə baş
verəcəklər, cənnət və cəhənnəmin vəsfi bütün bunlar hədislərdə qeyd
edilib.
Əgər bir nəfər sorusşa ki, mənə cəhənnəmi vəsf eylə, elə çıxır ki ona
deməliyik ki, hədislər əqidədə dəlil deyil.
Bu mümkündürmü?
Həmdə belə çıxır ki Allah Rəsulu(sav) ümməti ixtilafa aparıb.Yəni, mənim
hədislərimi fiqhi məsələrdə qəbul edin, amma əqidə məsələrində dəlil
deyil.
Belə yaxınlaşma sizcə
doğrudurmu?
Allah Rəsulu(sav) ancaq bizə fiqhi məsələləri bəyan etmyə gəlib , amma
əqidə məsələrində heçnə deməyib.
Bu Allah Rəsulunu təhqir etmək deyilmi?
Mustafa İslamoğlunun ağlı əqidə və qeybi məsələləri dərk etməyir deyə,
bütün həidslər inkarmı edilməlidir?
Özlərinə sələfi deyənlər heç Allahdan qorxurlarmı?



Daha çox bu məsələ barəsində düşünün.

Hər namazda təşəhüddə deyirik ki,Allahım qəbir əzabından sənə sığınırıq.
Deməli belə
çıxır ki, indiyə kimi namazımızda olmayan bir şeydən Uca
Allaha sığınmışıq?
Əgər belə önəmli deyilsə nəyə görə Allah rəsulu hər namazda bizə qəbir
əzabından sığınmağı əmr edib?
Yoxsa səhf etmişik, sən demə hədislər əqidədəd dəlil deyilmiş?
Görürsünüz, fiqhi məsələlər bir başa əqiqə məsələlərinə necə bağlıdır.
Yoxsa, indiyə kimi zəlalətdə olmuşuq , Mustafa İslaoğlu , bezileri
(ozlerine selef deyenler)vasitəsi ilə bizi zəlalətdən qurtardı?


Indi isə diqqət yetirin bezi əqidə məsələlərinə
.
1.Adəm(əleyhissalamın)
peyğəmbərliyi
2.Cənnətlə müjdələnən 10 sahabə(Buna görə Mustafa İslamoğlu Bakıda olanda
bəzilərinə deyib ki,10 sahbənin cənnətlə müjdələnməsi boş
şeydir.Niyə?Hədislərdə gəlib.Bu 10 nəfərin cənnətlə müjdələnməsinə
kimlərin şək etdiyini hamı bilirsiniz)
3.Cənnət
əhlinin cənnətə necə daxil olması və Uca Allah görmələri
4.Peyğəmbərlərin cəsədlərini torpağın yeməməsi
5.Münkir və Nəkirin Qəbirdə sorğu-sualı
6.Peyğəmbər (sav) axirətdə şəfaəti
7.Böyük günah sahibləri cəhənnəmdə əbədi qalmazlar
8.Şəhidlərin ruhları
quşlarən boğazında cənnətdə gəzmələri
9.İsa Əleyhissalamın axır zamanda enməsi
10.Mehdinin zühur etməsi
11.Məhşərdə baş verəcəklər
12.Peyğəmbər(sav) hovuzu
13.Ümmətdən 70.000 insanın sorğu sualsız cənnətə daxil olması
14.Uca
Allah hər bir insanın qədərində onun xoşbəxt olması və ya bədbəxt
olmasını yazması
15.Mələkərin dünyada gəzərək elm məclislərini ətrafına alması

Və sairə məsələrə daha çox təfsilatı ilə hədislərdə gəlib.
İndi bütün bunları qəbul etməyək və deyək ki,
hədislər əqidədə dəlil deyil?
Категория: Dini | Добавил: ilka1 (20.04.2009)
Просмотров: 554 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]